MEDLEMSRESA TILL HOT ROD CORNER

För en tid sedan gjorde klubbens ”Gubbfika on tour” ett studiebesök hos Robban på Hot Rod Corner och nu är det dags för återbesök!

När: Lördagen den 23 september, avfärd från klubben kl. 10:00
Vart: Hot Rod Corner, Enstaberga mellan Jönåker och Nyköping

Uppsamlingsheat kl. 10:30 vid macken i Stavsjö med så många entusiastbilar som möjligt för gemensam färd till Hot Rod Corner.

Tycker du att hot rods är bland det coolaste som finns? Då ska du hänga med till Robban för det tycker han också. Här kryllar det av 30-talsbilar i vad som mest kan liknas vid ett museum – ett museum som även fungerar som bostad för innehavaren. Robban väntar oss kl. 11 för besök i cirka 2 timmar. Sedan tar vi en gemensam lunch i Nyköping för att sedan rulla vidare mot ytterligare ett garagebesök. Dagen avslutas runt kl. 16.

Anmälan senast den 20/9 så vi kan planera för fika och lunch. Anmälan sker genom att lämna en kommentar på detta inlägg. Eventuella frågor besvaras av Hans Kromnér

Glöm heller inte bort vår medlemsresa till Double A Custom i Vingåker lördagen den 1 oktober!