Fordonsträff torsdag 7 september kl. 18:00

Då var det dags igen! Fordonsträff imorgon kväll kl. 18:00, näst sista för säsongen. Äntligen har sommarvädret kommit efter en mycket blöt sommar. 24 grader och solglimtar utlovas imorgon kväll.

Kom upp till klubben och ta en grillad korv, en varmkorv, bulle, kopp kaffe eller läsk, mingla med andra fordonsentusiaster och köp och sälj fordonsrelaterade saker vid swapbordet.

Vi kommer även att sälja ÅMKs t-shirts, klistermärken, streamers och muggkylare.

Du som har gått och suktat efter en klubbjacka – nu tar vi emot nya beställningar!

Vi vädjar till er, våra fina besökare, att försöka anlända så nära klockan 18:00 som möjligt, eller efter 18:00 såklart, då det underlättar väldigt mycket för oss som är funktionärer och ska förbereda träffarna.

Väl mött imorgon ikväll!

BILDER FRÅN TRÄFFEN