VI HAR INFÖRT MEDLEMSAVGIFT FÖR UNGDOM

Fordonsintresserad men fortfarande under 18 år? Då ska du bli medlem i Åby motorklubb! Vi har nämligen precis infört medlemsavgift för ungdomar, 100:- för medlemskap ett helt år.

Som ett led i att locka fler yngre till vår motorklubb och säkra återväxten i klubben och för fordonsintresset har årsmötet beslutat att införa årsavgift för ungdom under 18 år.

På Åby motorklubb samlas människor i alla åldrar för att utbyta kunskaper och ha en fin gemenskap kring fordonsintresset. Som medlem får du delta i aktiviteter vi anordnar enbart för medlemmar; exempelvis garagebesök hos kända profiler inom fordonshobbyn och medlemsresor till motortävlingar, delta och rösta vid årsmöte, engagera dig som funktionär vid våra evenemang om du vill samt har tillgång till verkstaden i klubblokalen.

Låter det här som något för dig? Fyll i formuläret via länken här nedan och bli en av oss.

Varmt välkommen till Åby motorklubb!

Bli medlem – Åby Motorklubb (abymotorklubb.se)