TACK FÖR I ÅR!

Åby motorklubbs dragracingmarknad 2024 är avklarad och blev en väldigt lyckad sådan om vi får säga det själva. 198 säljare från hela Norden kom till lilla Åby för att vara med på dragracingmarknad nummer 36 arrangerad av Åby motorklubb. Lite siffror:

1500 besökare

440 mackor såldes i caféerna

55 härliga funktionärer från ÅMK jobbade med marknaden

250 personer besökte öppet hus i vår klubblokal

Stort tack till alla säljare, alla besökare, alla funktionärer, Norrköpings tidningar som kom och gjorde reportage, Motorhistoriska riksföreningen som kom ner och pratade med oss och till alla företag och privatpersoner som hjälpt och stöttat för att denna marknad skulle kunna bli så bra som den faktiskt blev!

Vi tar med oss lärdomar från i år för att göra dragracingmarknaden ännu bättre nästa år och ser fram emot den 22 februari 2025 då ni alla är välkomna igen!

Se fler bilder på vår Facebooksida.