Åby Motorklubb Dragracingmarknad 2018-02-17

drmarknad_logo_m

Lördagen 2018-02-17 är det dags igen för den årliga och mycket populära  Åby Motorklubbs  Dragracing marknad i Norrköpings mässhallar.

Marknaden vänder sig till både privatpersoner och handlare. Damma av racingprylarna för försäljning eller kom bara och fynda. Givetvis så är detta höjdpunkten på året om man vill köpa eller sälja race prylar eller kanske endast träffa likasinnade.

Besökande
Marknaden öppnar 09.00 stänger ca 15.00

Entre till Cafeteria öppnar 07:30 och 09:00 öppnar vi dörrarna till hallarna.

Entré vuxen 120 SEK (Kontanter eller Swish). Ungdom under 15 gratis i vuxens sällskap.

Säljare
Säljplats måste bokas och betalas i förväg. Begränsat antal platser så först till kvarn. Klicka här för bokning.
För säljare öppnar marknaden 07.00.

Vägbeskrivning
Från E 4:an sväng av Norrköping södra. Efter 1,5 km. sväng av mot mässhallar och följ den skyltningen tills ni är framme.