UPPTAKTSMÖTE FORDONSTRÄFFAR

Medlemmar!

Välkomna nu på torsdag kl. 18:00 till klubben för ett upptaktsmöte inför sommarens fordonsträffar. Alla som är intresserade av att vara med och skapa sommarens träffar bjuds in till detta möte. Har du möjlighet och lust att medverka vid någon träff, ett par stycken eller alla tio så är du som medlem hjärtligt välkommen. Vi går igenom vad som behöver göras inför, under och efter en fordonsträff, alla ansvarsområden som behöver bemannas och hur vi jobbar för att skapa de träffar vi har med alla härliga entusiastfordon.

Har du inte möjlighet att vara med på mötet men ändå är intresserad, prata med någon i styrelsen. Du som varit med förut och vill vara med även i år behöver inte komma på mötet om du inte vill/har möjlighet.

Vi bjuder på fika. Väl mött på klubben på torsdag kväll!