SAVE THE DATE

Det händer mycket på Åby motorklubb framöver!

Här kommer ett antal aktiviteter att skriva upp i kalendern:

Upptaktsmöte inför fordonsträffar. Vi välkomnar alla som är intresserade av att vara funktionärer / hjälpa till på sommarens fordonsträffar. Vi går igenom hur det fungerar att genomföra en fordonsträff och vilka olika saker som behöver göras. Kan du vara med vid ett tillfälle, några stycken eller alla tio? – allt är lika välkommet! Torsdagen den 18 april kl. 18:00 på klubben. Fika finns. Alla medlemmar är välkomna.

• Föreläsning om Historic racing – Falconsprinten. Vi välkomnar Jörgen Jonsson, Vicke Winqvist och Lars Magnus Trozelli som kommer till klubben och berättar om sin karriär med dubbla europamästerskapsvinnaren Falconsprinten. Vi ses på klubben söndagen den 28 april kl. 14:00. Kaffe och förtäring kommer finnas. Alla medlemmar är välkomna.

• EPA-dag / ungdomsdag. Lördagen den 4 maj kl. 16:00 bjuder vi in alla fordonsintresserade ungdomar – med eller utan EPA / A-traktor, för att väcka intresse för klubben hos den yngre generationen. Vi bjuder på grillad korv, visar lokalerna och medlemsbilar samt har tipspromenad med fina priser. Varmt välkomna alla ungdomar!

Mer information kommer inför varje evenemang. Väl mött på Åby motorklubb i vår!