Åby Motorklubbs Dragracingmarknad 2023

Vi på Åby motorklubb vill rikta ett stort, varmt tack till alla säljare, besökare och framförallt alla funktionärer för en fantastisk helg under vilken årets Dragracingmarknad arrangerades på ett fint och trevligt sätt. Själva tycker vi att det är extra roligt att kunna hålla marknaden på hemmaplan i Åby arena. I år samlade vi 120 säljare i två hallar.
Vi själva tycker att det blev ett mycket lyckat arrangemang, särskilt då vi kunde upprepa förra årets succé med Öppet hus i vår klubblokal som även det blev mycket lyckat och välbesökt. Marknaden samlade cirka 1400 personer och Öppet hus besöktes av cirka 270 personer. Vi vill också tacka för de synpunkter vi fick under marknaden, i vår strävan efter att alltid bli bättre så tar vi gladeligen emot kommentarer, förslag och feedback.
Skicka gärna ett mejl till oss på amk@abymotorklubb.se med förslag eller åsikter.
Återigen – Ett stort tack för en mycket trevlig helg där vi tycker det var extra roligt med alla besökare som passade på att titta in på vårt Öppet hus uppe på klubben.
Nästa år ses vi som vanligt i februari.
Våra fordonsträffar drar igång torsdagen den 18 maj kl. 18:00 på klubben, väl mött då i vårvärmen!
Kör hårt i garagen tills dess!