BOKNING HALL #2 ÅMK DRAGRACINGMARKNAD

ÅBY MOTORKLUBBS DRAGRACINGMARKNAD 2023!

Nu öppnar vi upp för intressebokning av den extra hallen på årets Dragracingmarknad.
Åby Arena är sedan tidigare fullbokad, men bara ett skapligt stenkast bort så har vi även tillgång till klassiska Hultahallen.
Här har vi 24 extra säljrutor á 4×4 meter för den som är intresserad och fortfarande vill dyka upp på årets marknad.
För att vi ska välja att hålla hallen öppen under årets marknad så behöver vi få in bokningar på hälften av dessa platser, vilket betyder 12st. Priset för dessa platser är 300kr för privatperson och 500 kr för företag.
Hallen kommer att märkas upp precis som Åby Arena och vi kommer märka upp gångväg, samt lotsa ner besökare under hela dagens gång.
Intressebokning görs via vår hemsida eller genom att skicka ett mejl till oss på amk@abymotorklubb.se
Observera att det till att börja med är en intressebokning som vi kommer att konfirmera och därefter skicka en bokningsbekräftelse om/när vi når minsta antal bokningar för att hålla öppet.
Bokningen stänger 21/2.